יום שלישי, 17 ביולי 2012

1-3 \ 2-4 --> המשך

רשימת המשך לפוסט מיום ה 28.6.12
לחץ כאן להסבר מה זה בוקסה 1-3 \ 2-4 ולבוקסות ישנות


מעולם לא הצלחתי לרקוד
אף פעם לא כתבתי שיר
אולי אני לא טוב בלזוז
אולי אני גרוע בלחרוּז

מעולם לא קלעתי לטעמך
אף פעם לא נוריתי מלוע של תותח
אולי אני לא מדויק
אולי אני אפגע בך

מעולם לא נפלתי לבור
אף פעם לא נפלתי לסמים
אולי אני יותר מדי עם הראש באדמה
אולי אני לא מספיק עם הראש בעננים

מעולם לא פרצה אצלי שריפה
אף פעם לא הייתי עם קטינה
אולי אצלי שום דבר לא בוער
אולי אחכה שהיא תתבגר

שוב לא הצלחתי לבחור קעקוע
מעולם לא מיששתי ציצי מסיליקון
אולי לא היה משהו שאני אוהב
אולי היה ולא שמתי לב

אף פעם לא ניסיתי להתחיל איתך
מעולם לא שרתי לך סרנדה
אולי כי כבר עברת את כל העיר
אולי כי לא נעים לי להעיר

אף פעם לא שרתי לך ארצי
מעולם לא פארתי שמך
אולי אם בן לו היה לי
אולי סוף סוף אורי אקרא

אף פעם לא הייתי בן זוג מוצלח
מעולם לא צירפנו מישהו למיטה
אולי לא הייתי מספיק פיקח
אולי לא מספיק שיכור

תמיד הרגשתי לבן מדי לנגן Fאנק
הרגשתי גם לבן מדי בשביל כושית
אולי פחדתי לשבור מוסכמות
אולי פחדתי מציידי זברות

מעולם לא לקחתי וויאגרה
אף פעם לא מיששתי ציצי סיליקון
אולי אני מפחד שזה יהפוך להיות הרגל
אולי אני מפחד שאין בכלל הבדל

מעולם לא הבנתי למה יש אי הבנה
אף פעם לא הלך לי עם תימנייה
יכול להיות שהיא אוהבת מתח
יכול להיות שלא סלחתי על הרצח

מעולם לא הרגשתי שאוכל ילד לגדל
אף פעם לא היה לי סטוץ
חבל שאת כל הזמן הפנוי זה גוזל
חבל שאין יותר קיבוץ

מעולם לא שללתי מוות הרואי
אף פעם לא הייתי בבור בקרייה 
אולי מקומי עם גדולי האומה
אולי מקומי עמוק באדמה

מעולם לא אמרתי את מה שבלב
אף פעם לא אחלתי למישהו למות
אולי זה עדיין לא מאוחר
תמותי תמותי תמותי כבר!

מעולם לא הצטערתי על מה שלא קרה
אני מצטער שלא קיללתי אותך ברגע האמת
אולי ביקום מקביל זונה חרא זונה אנחנו יחד
אולי ביקום מקביל יש לי תסמונת טורט

אולי אני סתם גימיק
אולי בכוונה אני עושה הכל הפוך 
אף פעם לא התעמקתי בכלום 
מעולם לא ציירתי קו ישר שלא יצא עקום

בוקסות של טוויטריסטים אחרים שאהבתי 

PonyPrincipessa@ 

מעולם לא חייתי עד הסוף 
אף פעם לא חייתי בלעדיך 
אולי אני בעצם מתה 
אולי מתה עליך

מעולם לא פצחתי בזמרה 
אף פעם שכרתי דירה 
אולי אני חסרת קול 
אולי אני חסרת כל


Chelesuni@

אף פעם לא אכלתי בריא 
אף פעם לא מצאתי מטרה 
בחיים אולי אני צריך מקצוע 
אולי אני סייד עורקים


GalEmetB@

מעולם לא באתי אליך 
אף פעם לא הרגשתי בבית 
אולי אין לאן ללכת 
אולי אין לאן לחזור.

מעולם לא התפשטתי מולך 
אף פעם לא הסתפרתי קצר 
אולי אין לי מה להראות 
אולי יש לי מה להסתיר.


Avinoam_Y@

עוד לא הבאתי ילד לעולם 
אני מחקה ציוצים של כולם 
אולי אני סובל מחוסר פוריות 
אולי מחוסר מקוריות


kleinermichal@

מעולם לא אהבתי אותך 
אף פעם לא שחינו בעירום 
אולי לא נחשפתי מספיק 
אולי לא חשפתי מספיק


jasmininu@

לא פעם הרגשתי שאני יכולה לחיות בלעדיך
מעולם לא היתי צריכה משהו ממך 
אולי אני יכולה לחיות לנצח לבד 
אולי אני צריכה 

(בטוח היו עוד בוקסות שפיספסתי, מתנצל מראש על כאלה שלא כללתי:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה