יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

מישהי במסיבה


אסופת ציוצי סיטואציות. פברואר 2012 - יולי 2012

מישהי במסיבה אמרה ״מעולם לא אמרו לי שיש לי משהו עצוב בעיניים, אבל פטמות זקורות, זה כמו זבל״. והשפלתי מבט, והבהונות שלה התחככו זו בזו בהנאה

מישהי במסיבה אמרה לי ״אני מכירה אנשים מסוגך״. אז כדי לבדוק הורדתי לה סטירה. היא אכן לא הופתעה

אמרתי למישהי במסיבה ״בואי ניסע מפה רק את ואני למקום רחוק בקצה העולם״. והיא אמרה במבטא אוסטרלי כבד שהיא לא מבינה עברית.

מישהי במסיבה אמרה שכשאוהבים מישהו מוכנים לאכול ממנו הרבה חרא. שאלתי מה הדבר הכי גרוע שהיא עשתה והיא אמרה ״מה זה משנה, זה עדיין לא הספיק״.


מישהי על הבר אמרה לי ״אני כמו הצמח הזה שכשנוגעים בו הוא נסגר״. אמרתי ״אני כמו הזחל הזה שכשנוגעים בו הוא מתקפל״. ושנינו הרחקנו מעט את הכיסאות

מישהי במסיבה אמרה ״לא אמרת לי כלום על התסרוקת החדשה״ אמרתי שאני מצטער ושלא שמתי לב. היא אמרה שזה בסדר ושהיא לא דיברה אלי.

מישהי במסיבה אמרה ״ניוטון טעה, הכאב שאני גורמת הוא לא כמו הכאב שאני מרגישה״. והיא הלכה והתרחקה. תוך שהיא כופרת גם בכח המשיכה

מישהי במסיבה אמרה שלעתים היא חולמת שהכלב שלה הופך לגבר והם חיים יחד כזוג. ונשבר לי הלב. ונשמטה לי עצם הזנב

מישהי במסיבה טפחה לי על הירך כל פעם שאמרתי משהו מצחיק. והכסף הקטן שהיה לי בכיס עשה לנו סטגדוש

מישהי במסיבה אמרה ״כשלוקחים את הזמן זה הכי מחרמן״. והשעון שלי נעמד

מישהי במסיבה אמרה ״הזמן מרפא הכל״ ושברה בקבוק וחתכה לעצמה את היד ואמרה ״תכף זה יתאחה״. והתעלפה

מישהי במסיבה נתנה לי מסרים סותרים, העיניים אמרו ׳אני רוצה׳, הידיים ׳שתחנק׳.

מישהי במסיבה אמרה ״כל דבר הוא מטאפורה, כל דבר״. והפסקתי לנבור בקליפות הבוטנים. למרות שהייתי בטוח שנשאר לפחות עוד אחד בקערה. 

מישהי מאחורי בבר התחילה לשיר ורציתי להסתובב אבל זה היה כסא רגיל

מישהי במסיבה שאלה אם אני רוצה את הגלולה הכחולה או האדומה. בקשתי את זו שמתעוררים בבוקר למחרת כאילו כלום לא קרה. היא אמרה שאני לא ״האחד״ והלכה

מישהי במסיבה אמרה ״אני פגומה בדיוק כמוך״ והשווינו חבטות, ולה היתה אחת פחות. אז היא קמה ויצאה לכביש. ופגעה בה מכונית.

מישהי במסיבה אמרה שהיא רוצה הכל או לא כלום. ולא אמרתי כלום, וזה אמר הכל. ונפער בור באדמה, והיא נעלמה. #ציוץ אחרון לעונה


-------------------- מישהי בפראג 


ליד גשר קארל ראיתי אותה מתלבטת לאן לא לפנות. הצעתי לה מסטיק והיא לקחה שלושה. שאלה אם אני רוצה להשאר איתה כל החיים. ומיד הוסיפה ״גם כן חיים״

ברחוב לָנְטֶה קפצה עלי מאחור נערה שחשבה שאני מישהו אחר. אמרתי ״טוב שגלית עכשיו לפני שזה כבר מאוחר״. וכל אותו הזמן היא נשארה תלויה לי על הצוואר

בכיכר ואצלב פגשתי מישהי יחפה. רקדנו בשלג בחושך לצלילי מקצב פנימי, שלה. שאלתי אם לא קר לה ברגליים. ״אל תדאג, המוות מת״ היא לחשה

על ספסל מול קתדרלת ניקולאס הקדוש ישבתי עם בחורה שפגשתי בבוקר בקפה סאבוי. שתקנו שעה ארוכה. לבסוף אמרתי ״הפחד משתק״. והיא זעה באי נוחות במקומה

על מדרגות כנסיית קלמנט הקדוש נערה אמרה לזה שלידה ״אנחנו לא אומרים את מה שאנחנו חושבים עד שזה כבר מאוחר מדי״. הצצתי בשעון, היה עדיין מוקדם

בפאב בזיזקוב ליד בחורה עייפה. היא אמרה ״יש בתוכי בור״. ולפני שהספקתי להגיד מילה היא שמה לי אצבע על השפתיים ואמרה ״הוא שם, אל תחפור״


בחשמלית מס׳ 18 מישהי אמרה לחברתה ״רק כשאתה על הגשר שליד גשר קארל אתה רואה כמה הוא יפה״. וחשבתי על ההיא ששכחתי זה מכבר

בקפה מול בית קפקא פגשתי שוב באנדראה. היא חיבקה ספל קפוצ׳ינו בשתי ידיה ואמרה ״כל הדברים שכבר עשיתי מחכים בסבלנות להעשות שוב״. ואז שילמה והלכה 

במסבאת לוקל של רחוב האז׳טלסקאה שאלתי מישהי אם אפשר לשבת לידה. היא אמרה שהיא מחכה למישהו. ושהיא עוד לא יודעת מי. ושזה לא אני.



בפאב המעושן של יקוב התיישבה לידי. אמרה שהיא טעמה יותר מדי מהחיים ועכשיו יש לה בחילה קיומית. וכמו כדי להמחיש את הנקודה, היא הקיאה לי על הזקפה

מישהי בקפה אמרה שהיא רוצה לעשות עלי ווי. וחיזקה את דבריה בהדגמה של האצבע באוויר. אבל מלצרית התבלבלה והביאה לה חשבון. אז היא שלמה והלכה. 

הזמנתי את אולג לצלעות חזיר, הוא אכל במהירות מבלי להרים מבט. ״טעים?״ חקרתי. ״עדיף מלעמוד בחוץ בקור״. ולזה מתכוונים כשנותנים דרוג של כוכב אחד

הלכתי עם אנדראה למסיבת אייטיז בזיזקוב. כשרקדנו היא אמרה ״יותר קשה לטפס על הר בפעם השנייה״ והדי.ג׳י. קרץ לה ואמר ״זה לא הר, זה בקושי גבעה״

מישהי בפאב שאלה מה ההבדל בין אהבה אסורה לבלתי אפשרית. ומישהו פרץ פנימה ואמר שמאהבה אסורה בלתי אפשרי להתחמק אבל אהבה בלתי אפשרית אסור לפספס

על ספסל מול מנזר סטרחוב התיישבה לידי אישה בשמלה דקה מדי לעונה. אמרה שאני מזכיר לה מישהו שהכירה. שאלתי אם זה נגמר טוב או רע. היא לא זכרה.

בבלו קאסה-בר פגשתי את לונה. אמרה שכדי להשכיב אותה אני צריך לקנות לה אלף דרינקים לפחות. שאלתי מה להזמין לה והיא אמרה ״כלום, אני לא אוהבת לשתות״

אח״כ חצינו את גשר קארל. נתתי לה את הצעיף שלי והיא אמרה ״אני לא עושה מה שאני לא רוצה״. שאלתי מה בא לה לעשות והיא אמרה ״לא יודעת, מה בא לך?״

בכיכר סטרומסצקה ישבתי עם אנדראה מול הפסל, שתינו יין חם. היא אמרה ״עשיתי לי כלל, אני לא מוכנה לקבל ׳לא׳ כתשובה״. שאלתי אם זה עוזר. היא השיבה שלא

חצות בפאב מעושן בסמיחוב, זאת שלידי אמרה ״איבדתי את יכולות הסאבטקסט״ וקרצה לי והלכה. נשארתי לשבת, לא הבנתי למה היא התכוונה

הלכתי עם אנדראה להאכיל את הברווזים שליד מוזיאון קָמְפֶּה, ישבנו שעה ארוכה. ״אל תוותר״ לחשה לי. ״אני לא איש של מלחמות״ אמרתי. ולא ראיתי אותה יותר

על דלת בית הקפה היה רשום שזה מקום של סופרים ומשוררים. ניכנסתי, הוא היה ריק מבפנים

בכיכר השעון התישבה לידי בחורה יפה מדי. היא אמרה ״כשמשהו נעלם אתה מתחיל לפקפק שהוא היה שם מהתחלה״ ונעלמה. אבל אולי היא לא היתה שם מהתחלה

בפאב חצי ריק בסמיחוב ניגנו מוסיקה משנות התשעים. מישהי לידי אמרה שיש רגע שאתה יודע שזה לא זה, ושמספיק. והיא הורידה עוד שוט. והתעלפה.

אחרי חצות בקפה פריז, זאת שלידי קמה לרקוד. אמרה ״מתה על השיר הזה, הוא מזכיר לי אחד שאהב״. ולא היה לי לב להגיד לה שזה הרעש של הברמן מקציף חלב

חכינו בגשם לחשמלית. לא שמעתי מה אנדראה מלמלה, ביקשתי שתחזור. היא אמרה שהיא לא רוצה. אבל אולי שוב לא שמעתי. קפצתי אל הפסים אבל הרכבת בוששה

את אדה פגשתי בבר במלון. אמרה שהיא פה כדי לגמור איזה סיפור. שאלתי אם היא בצד המנצח והיא אמרה ״אף אחד לא באמת מנצח, יש רק מישהו שמפסיד פחות״

 בפאב של יקוב מישהי לידי אמרה ״אני כבר לא זוכרת איך זה להיות לבד״ ונרדמה על הדלפק, ויקוב קרץ לי ואמר ״זאתי, כבר חמש שנים שאין לה אף אחד״.

אחד אמר לזאת שאתו ״אני לא יודע מה את רוצה, אבל יודע שאת לא רוצה את זה ממני״. רציתי להגיד לו שאני לא יודע אם הוא צודק, אבל אני יודע שהוא לא טועה

על ספסל בתחנת מסטוק מישהי אמרה לזה שלידה ״אני מקנאה בך כי אתה צעיר ויש לך עוד הרבה זמן לאהוב״. והקיאה קצת דם למפית שלה. וקנאתי בה.

לנה אמרה שהחלום שלה לנסוע לקורניש ולפגוש את ג׳.ד. סלינג׳ר ולגור איתו כי הוא אוהב צעירות. ולא היה לי לב להגיד לה שכבר למעלה משנתיים שהוא מת

בלקאסה בלו בר מישהי אמרה ״אני מגנט לאנשים דפוקים״. ולא הצלחתי לזוז עד שהיא קמה להשתין

בקפה לובר, בקומה השניה, מישהי אמרה לחבר שלה ״בנזוג לא צריך להיות הבבואה שבמראה״. ושניהם השפילו מבט במבוכה

פרנצ׳סקה המקומטת אמרה שהגעגועים שלה סמיכים והיא שותה כדי לדלל אותם. אחר כך שאלה אם אני שותה בשביל לשכוח, אמרתי שאני לא זוכר. והכלב שלה נבח

בפאב קטן בפרסלובה מישהי אמרה ״שמתקרבים לסוס פרא צריך להתאים את הנשימות שלך לשלו״. והיא לקחה שאיפת וונטולין, ושאלה אם אני פה לבד

במסבאת לוקאלי מישהי אמרה ״אני מתה על השיר הזה״ והתחילה לרקוד. קמתי להצטרף אליה כשהיא בדיוק התעלפה. ונשארתי לעמוד לבד ברחבה

מישהי בסאבוי אמרה ״אתה יודע את התשובה״ והתעטפה בגלימה ויצאה. שאלתי את זה שלידי מי זאת היתה והוא אמר ״היא עושה את זה לכולם, זה הקטע שלה״

 מישהי בסאבוי אמרה ״העלילה מסתבכת״ ועטתה על ראשה ברדס ויצאה. שאלתי את זה שלידי מי זאת היתה והוא אמר ״מי זאת היתה מה?״ 


------------------------ פראג.רות.סוף 


-----------------------------------------------

מישהי במסיבה אמרה שאהבה נכזבת היא תחושה התמידית שדברים נשארו לא פתורים. אמרתי שהיא נראית מהורהרת והיא אמרה ״אני לא זוכרת אם סגרתי את הדוד ואם אמרתי לו שהוא בנזונה״.

מישהי במסיבה שאלה כמה זמן זה ייקח עד שנהייה ממש בטוחים. ושנינו פרצנו בבכי כדי לזרז תהליכים. 

מישהי במסיבה אמרה ״הרבה אחרי שהאהבה נגמרת נשארת תחושת ההחמצה״. וניסיתי לחשוב על משהו להגיד אבל היא כבר הלכה

מישהי במסיבה אמרה ״אני לא מקרה סעד ואני לא צריכה שיטפלו בי״. ועצרתי את תנועתי לקראתה. וידיי קפאו באוויר בדרך לחיבוק

מישהי במסיבה אמרה לי ״אם זה לא קרה עד עכשיו זה כבר לא יקרה לעולם״. שאלתי מה והיא אמרה ״שתמות בשואה!״ והלכה. כנראה התעצבנה 

בשיחה טראנס אטלנטית אנדראה אומרת שמשבר אמצע החיים הוא לוקסוס, ״משבר בורגני״. קולה נבלע בין קולות של פאב או מסיבה. ואצלה בכלל בוקר של יום חול

אמרתי למשהי במסיבה ״את יפה להחדיר״ והיא אמרה ״מה?!״. תיקנתי ״להחריד, להחריד. אני דיסלקט״ והוספתי ״זו לא טעות פיורדאנית״. אבל היא כבר הלכה

מישהי בשבעה אמרה ״הייתי רוצה למות כשזה עוד משנה למישהו משהו״ וכולנו הנהנו בהסכמה, וכל אחד ספר בראש כמה כאלה עוד יש לו 

מישהי בשבעה אמרה שהיא לא הייתה כזו תמימה ושהיה לה מישהו מהצד. בלי להתכוון הסתכלתי לצד, לא היה שם אף אחד

יָנֵק איבד את הזרת בתאונת מסור, מאז הוא לא שותה יותר אספרסו קצר. הוא אומר שזה לא אותו דבר

שני פאסיבים ישבו על הדלפק של המזנון ולא הזמינו כלום. כל אחד חיכה לראות מה השני ייקח. פתאום הם התנשקו בפראות, ולא הספקתי לראות מי זה שיזם. 

לפיצה ביפו נכנס מישהו וביקש כסף. אחד הציע לקנות לו פיצה אבל הוא סרב, רצה רק כסף. האיש סרב. אכלתי משולש וחשבתי על למה אנחנו לא יחד

אנדראה התקשרה, דברה בלחש, כאילו לא רצתה להעיר מישהו. אמרה ״אני לא רוצה לרדת מהפסים״. ולא הבנתי מה היא במטאפורה, הרכבת או זו שנשכבה על המסילה

מישהי במסיבה אמרה ״רק כשתהיה בין זרועותי אמצא את המילים שיביאו אותך לבין זרועותי״. ולא הצלחתי להסביר לה שאין צורך להבין

אנדריאה התקשרה, היא הייתה במצב רוח טוב, שאלה מה אני עושה. ״שומע מוזיקה״ שיקרתי. בפרידות הכי מרוצים המקררים, סוף סוף שומעים אותם עובדים

מישהי בשבעה אמרה שלהיגמל מאהבה זה כמו להיגמל מעישון, זה לוקח זמן. והיא הדליקה סיגריה, ולקחה שאיפה אחת ארוכה אחרונה. ועוד שאיפה אחת קצרה

מישהו בשבעה אמר שמאז שאשתו מתה הוא יוצא רק עם תימניות, ודחף בורקס שלם לפה. חבר שלו אמר שהוא מתנחם בפחמימות

מישהי במסיבה אמרה לבחור שלידה ״יש לה מישהו, שחרר״. והוא לפת את כוס הבירה כל כך חזק שחשבתי שהיא עומדת להשבר

לקפה נכנס מישהו עם סלסלת ורדים ושאל אם אני רוצה לקנות אחד. אמרתי לו שאני לבד. הוא אמר שהוא סטרייט. ושאני לא הטייפ.

מישהי במסיבה הזמינה אותי לשנ״ץ. אמרתי שעכשיו לילה. אמרה ״שנ״ץ כמטאפורה״. ״מטאפורה למה?״ הקשתי והיא התעצבנה והלכה. הליכה כמטאפורה לחוסר התאמה

מישהי במסיבה אמרה "זה לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה" וזה שלידה אמר "אז תשירי". היא לא שרה שום דבר, אבל היה אפשר לראות שזה נגמר

מישהי במסיבה אמרה ״אתה מתייאש מהר מדי״ אבל הוא כבר היה בדרך ליציאה

מישהי בשבעה אמרה שהעולם מחולק לעוזבים ונעזבים ושהיא שייכת לסוג הראשון. אח״כ דיברו על פוליטיקה ולא הזכירו יותר את המת. הוא היה שייך לסוג השני

מישהי בשבעה אמרה ״יש אנשים שאף פעם אתה לא יודע איך הם מרגישים באמת״ וכולנו שתקנו, שהרי מזה הוא מת

מישהי במסיבה אמרה שלהיגמל מאהבה זה כמו להיגמל מעישון, קשה לעשות את זה פתאום. והיא קרצה ואמרה שהיא ירדה לאקס אחד ביום

מישהי בשבעה אמרה ״תמיד הדברים שאתה מצפה להם מפתיעים אותך יותר מכל״. ולמרות שידעתי שזה מה שהיא תאמר עדיין התקשתי לנשום. 

בשבעה אישתו אמרה ״לא היה לו רגע אחד של שקט בחיים״. והיא חזרה על זה כמה וכמה פעמים


מישהי בשבעה אמרה ״יש דברים שאתה לא אומר עד שזה כבר מאוחר״ וכולנו שתקנו כי מזה הוא נפטר. 

מישהי בשבעה אמרה ״רציתי להיות רעבה אבל עכשיו אני גוועת״. זה שלידה קרב אליה את צלחת הבורקס והיא לקחה אחד גבינה. למרות שלא לזה היא התכוונה

מישהו במסיבה ניגש לזאת שלידי ואמר ״אני רוצה שתמותי מוות כואב לא לפני שישבר לך הלב״. וקנאתי בו שהוא עד כדי כך אני אוהב

מישהי בשבעה אמרה ״לא היה לו מזל בחיים, אבל במוות הוא קלע בול״ וכולנו קמנו לעמוד בצפירה

מישהי בשבעה אמרה ״מרוב שהוא מצץ לי את הדם הייתי בטוחה שהוא לא ימות לעולם״ וכולנו הרכבנו משקפיים כדי לראות אותה בתלת מימד

מישהי במסיבה אמרה שהעולם מחולק לעוזבים ולנעזבים ושהיא מהעוזבים, וזה שלידה הנהן וחייך חיוך מעושה, אבל ניכר עליו שהוא רוצה שהיא תעזוב את הנושא

מישהי במסיבה אמרה ״אני לא מאמינה באהבה ממבט ראשון״ וזה שלידה הסב אליה את ראשו כמחפש הזדמנות שנייה

מישהי במסיבה אמרה ״אני כבר רוצה להגיע לשיגרה הנוחה, של פעם בשבוע, באותה תנוחה״. והיא הורידה לי סטירה

מישהי על הבר אמרה ״אני לא יכולה יותר להכיל את הכאב״ וזה שלידה נשך את שפתו עד זוב דם.

מישהי במסיבה שאלה מה אני חושב עליה. שאלתי אם היא רוצה את חצי הכוס המלאה או הריקה. אמרה את הריקה. אמרתי ״את חונקת״. ״והמלאה?״ שאלה. ״את עוצרת נשימה״

מישהו במסיבה אמר ״אני זז״. ולפי איך שהוא נשאר לשבת ידעתי שהוא מאוהב

מישהי במסיבה אמרה ״אשמה מעייפת אותי״. ורציתי להגיד לה שזו אמירה מתנשאת ודוחה, ושאין בה חמלה. אבל זה היה מיותר והיא כבר הלכה. אולי לישון

מישהי במסיבה אמרה ״אני סגורה וביישנית״ וזה שלידה לא אמר מילה. קשה היה לדעת אם הוא לא מעוניין או שהוא אותו דבר לפחות באותה מידה

מישהי במסיבה אמרה ״אני שונאת את עצמי על שאינני מסוגלת לאהוב״. וכל מה שחשבתי היה כמה תקוות תליתי בך וכמה אכזבת אותי

מישהו על הבר אמר ״אני חייב אהבה חדשה כי הקודמת רובצת לי כמו סלע על הנשמה״. וזאת שלידו שתקה, למרות שהוא הרגע קרא לה שמנה

מישהי במסיבה אמרה ״ההבדל בין לעוף לבין ליפול לאדמה תלוי בכח המשיכה״ והיא הורידה עוד שוט, והתעלפה

מישהי על הבר אמרה ״אני רודפת אחרי הזנב של עצמי״. וזה שלידה נראה מאוהב אז היא כישכשה בעצם הזנב

מישהי במסיבה אמרה ״אם היה ניתן הייתי שופכת את כל תכולת המוח שלי עם המחשבות והזיכרונות לראש שלך״ וזה שלידה נחרד מהמחשבה, ומיד ניסה לנער אותה

מישהי במסיבה אמרה ״מכיר שאתה שובר משהו לחצי ואז את החצי לחצי ואת החצי של החצי לחצי וככה עד שאין יותר אחיזה בשביל לשבור?״. והניחה ידה על הלב

מישהי במסיבה אמרה ״בלב שלי יש בור, הוא מושך אליו למטה כל מי שמנסה לעזור״. וזה שלידה לא ידע מה לומר, הוא כבר היה שקוע עד צוואר

מישהו בשבעה אמר ״שנים רציתי להידמות לאבא שלי, כשזה עבר לי זה כבר היה מאוחר מדי״. וזאת שלידו עשתה פרצוף שהזכיר לו את אמא שלה

מישהי בשבעה אמרה שפעם מימול היה פה סניף של נרגילה וכולנו החלפנו בינינו מבטים של חמלה. חוץ מאחד ששאל אם בא לה ג׳חנון.  

מישהי במסיבה חרחרה מקוצר נשימה. שאלתי אם זה מהאהבה או חרדה. ראיתי שהיא רוצה לענות, אבל לא נשאר לה אוויר לתשובה. 

מישהי במסיבה אמרה לי ״אם זה לא קרה עד עכשיו זה כבר לא יקרה לעולם״. שאלתי מה והיא אמרה ״שנפסיק להתחבא מאחורי קלישאות״

מישהי במסיבה אמרה לי שלא מכניסים ראש בריא למיטה חולה. שאלתי מה זה קשור אלי. והיא העבירה לי יד בשיער ואמרה ״כי זה בלתי נמנע״

מישהי שבאה איתי למסיבה אמרה ״לפעמים אנשים מסתובבים עם מישהו רק בגלל שהוא תו איכות״. והתביישתי בשבילה

מישהי במסיבה אמרה ״גם לא בעוד מיליון שנה״. ושמחתי שהיא לא אמרה ״אף פעם״

מישהי במסיבה אמרה ״חבל שדברים לא נשארים כמו שהם״ וזה שלידה הנהן ורצה להגיד עוד משהו אבל בדיוק התחלף השיר והיא קמה לרקוד

מישהי בחתונה אמרה למישהי ״בקרוב אצלך״ והיא לא השיבה לה כי בדיוק החל טקס החופה, שהרחיק קצת עוד יותר את הבקרוב שהיא רצתה

מישהי במסיבה אמרה ״אין ספור פעמים אמרו לי שיש לי משהו עצוב בעיניים, אבל זה אף פעם לא נמאס לשמוע״ וזה שלידה שתק. וזה היה המחזה העצוב בעולם

מישהי במסיבה אמרה ״אני יכולה להפסיק מתי שאני רוצה״. ולא הבנתי אם היא התכוונה לסיגריות, אלכוהול, סמים, או אלי

מישהי במסיבה אמרה ״האהבה היא נכות, אתה מרגיש אותה גם אחרי שהיא נקטעה״. והתקרבתי לחבק אותה אבל לא הייתה שם אף אחת

מישהי במסיבה אמרה ״כשטוב לי מדי אני בוכה, כשרע אני צוחקת״. ״ומה קורה שזה נגמר?״ שאלתי. היא אמרה שמתהפכת

מישהי במסיבה אמרה ״בהעדר מתח מיני או ריגשי אני די משעממת״ או משהו כזה

מישהי על הבר אמרה ״שום דבר לא השתנה״ וזה שלידה הנהן בהסכמה, כמו שהוא תמיד עשה. והשיר ברמקול ניתקע בריפיט. וכולם זזו טיפה יותר לאט מהרגיל

מישהי במסיבה אמרה ״אנחנו צריכים לרענן את הסמלים בהם אנחנו משתמשים״, וזה שלידה כרע ברך והגיש לה קופסא עם טמפון מהסוג שלה

מישהי במסיבה שאלה ״איך קוראים לההפך מחרדת נטישה?״ והלכה בלי לחכות לתשובה

מישהי במסיבה אמרה ״אני רוצה הכל או כלום״. וזה שלידה שמע הכל, ולא אמר כלום

מישהי במסיבה קיבלה רגליים קרות ולא הגיעה למסיבה. של עצמה. אני עומד עם משקה בכוס חד פעמית ומחכה. אומר לעצמי שוב ושוב ׳עוד 5 דקות אני הולך׳

מישהי במסיבה אמרה ״אנשים תמיד יחשבו שהם דומים למישהו שהם מעריצים״. וזה שאיתה אמר ״איזה קטע, בדיוק חשבתי את אותו דבר״

מישהי במסיבה אמרה לי פעם ״נוסטלגיה זה פילטר חזק, תמיד היא מוחקת את המיותר״. זו הייתה המסיבה הכי מדהימה בעולם, והיא הייתה כל כך יפה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה